کانون قرآن و عترت

امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز الیگودرز

کانون قرآن و عترت

امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز الیگودرز

درد دل با خدا

گفتم : خسته ام 

گفت : از رحمت خدا نا امید نشوید . ( زمر /53)

گفتم : انگار ، مرا فراموش کرده ای ؟ 

گفت : مرا یاد کنید تا یاد شما باشم . ( بقره /152)

گفتم : تا کی باید صبر کرد ؟ 

گفت : تو چه می دانی ، شاید موعدش نزدیک باشد . ( احزاب / 63)

گفتم : تو بزرگی و نزدیکیت برای من ِ کوچک ، خیلی دوره ؛ تا آن موقع چکار کنم ؟ 

گفت : کارهایی که به تو گفتم انجام بده  وصبر کن تا خدا خودش حکم کنه .(یونس /109)

گفتم : خیلی خونسردی . تو خدایی و صبور ؛ من بنده ات هستم و ظرف صبرم کوچک است ... یک اشاره کنی تمامه ! 

گفت : شاید چیزی که تو دوست داری به صلاحت نباشه . ( بقره /216)

گفتم : دلم گرفته 

گفت : ( مردم به چی دل خوش کردن ؟ ) باید به فضل و رحمت خدا شاد باشند . ( یونس/58)

گفتم : اصلا " بی خیال ! توکل به خدا 

گفت : خدا آنهایی را که توکل می کنند دوست دارد . ( عمران / 159)

گفتم : خیلی چاکریم ! 

گفت :بعضی از مردم خدا رو فقط به زبان عبادت می کنند . اگه خبری به آنها برسد ، امن و آرامش پیدا می کنند  ؛ و اگر بلایی سرشان بیاید تا امتحان بشوند ؛ رو گردان  می شوند. خودشان در دنیا و آخرت ضرر می کنند .( حج / 11)

گفتم : چقدر احساس تنهایی می کنم .

گفت : من که نزدیکم .( بقره /186)

گفتم : تو همیشه نزدیکی ؛ من دورم ...کاش می شد به تو نزدیک شوم ..

گفت : هر صبح و عصر، پروردگارت رو پیش خودت ، باخوف و تضرع و باصدای آهسته یاد کن . ( اعراف /205)   

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد